BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, February 28, 2011

My 1st touch: Make Over?

Salam semua..:)

Dah lamakan saya tak update entry dekat blog saya ni..
Semalam tetiba saya rase nak main makeup-makeup..
Masa undergrade dulu selalu jugakla makeup dinner untuk housemate..
Hehehe..Tapi taklah sehebat MUA/ Mak Andam di luar sana..
Banyak lagi yang perlu dipelajari..
Berangan jugak ni nak pergi kelas makeup..
Anda setuju tak?
Hehehe..

Jeng Jeng Jeng...

Jangan terkejut tau sebab tak cantik mana pun..hahaha;D



Kan dah cakap..Biase-biase ajekan..
Gambar mungkin lighting terlebih oleh flash..hoho;p

Tapi saya mendapat tugas untuk makeup housemate (Kak Julia) nikah ni..
Huhu..Gerun plak rase..

Wish me luck okey!!

4 comments:

csira said...

model die cun x?kahkahkah ;p

dhiyalova said...

CANTIK SGT!!! ^^

nurul zaadah said...

csira: model die cun melecun..uhuhu..

dhiya: thanks dhiya:)

p/s: gambar yg BEFORE tu telah diambil sebulan yg lepas..sebab semalam lupe nak ambil gambar sebelum makeup..huhu..

masmOna said...

oh cunnn gila deng! gud luck gud luck..mmg pasni boleh collaborate ngn kita buat andaman hahhahahahah