BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, October 7, 2011

GORGEOUS make me rambang mata *,*

Hahaha..Lawak jekan kalau baca tajuk entry ni..
Mesti 1st thing yg bermain kat fikiran mesti ingat jejaka-jejaka gorgeous yang sampai jadi rambang mata kan?
Hehehe..

Sebenarnye...Ini yang buat saya rambang mata*-*




Jeng jeng jeng! Hah ini dia..


1) Baju pengantin ala-ala dress ni sesuailah untuk bersanding..Warna dia sangat mententeramkan jiwa dan raga..Hehe..Belakng dia tu seksi tapi kita boleh pakai inner ikut warna kulit..so taklah contra sangatkan..Cantikkan!


Yang kedua pula...

2)Warna pink gabungan corak bunga ungu sangat meletop! Colour combinations yang sangat mantap..Design dia pun nampak elegant untuk si pengantin..Cuma bahagian kain dia tu saya kurang berkenan sket (banyak songeh pula saya ni)..Kalau dia buat ropol setingkat je mesti cun..Hehe..Berkenan sungguh!

Then yang paling berkenan dihati..

3)Baju tunang Ana Dahlia..Sangat cantik dengan bunga-bunga kat area bawah dress tu..Ni dah mengalahkan baju pengantin ni..Hehehe..Buat sanding pun meletop ni! Warna pastel memang sangat cantik untuk sesiapa sahaja..Sejuk mata bila tengok..Takdelah menyilau sangat mata..Hehehe..Nak design camni boleh tak untuk wedding nanti? Hehehe..


Lastly baju akad nikah..

4)Yang ni paling simple cantik dan tertarik..Tak heavy sangat..Yelah nak masuk masjidkan..Putih suci dan simple..Tapi cantik! Yang ni dipakai oleh isteri artis kita Zed Zaidi..Cantik cantik!

Semua cantik dan GORGEOUS u alls...*_*

I LIKE!!!!








0 comments: