BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, October 27, 2011

SMILE

Monday, October 24, 2011

Bandung + Jakarta

Salam dan hi for all readers..Haha..Ada ke yang baca ni (perasan sendiri)..Actually kali ni nak story tentang vacation yang saya dan housemate iaitu Saira dan Nadia..Buat kali pertama dan terlebih excited saya melangkah ke country orang..Hehehe..Bunyi macam jauh jekan..Padahal country jiran je..Yang jauh tu tunggu akan datang pulak jika ada rezeki..InsyaAllah..So kali ni saya ke Indonesia (Bandung + Jakarta)..BEST!!!

Saya ke sana selama 6 hari..Bertolak dari Penang-KL dan KL-Bandung pada 13 oktober (Khamis)..Kemudian ke Jakarta pada 17 oktober (Isnin) awal-awal pagi..Dan pulang ke Malaysia pada 18 Oktober (Selasa)..So, saya berada di Bandung selama 4 hari dan Jakarta 2 hari..Berjalan sakan kan?

Dalam entry ni saya tak dapat cerita dengan lebih details tentang pengembaraan saya dan kawan-kawan lagi kerana belum minta gambar-gambar menarik sepanjang di sana dari Nadia..Memandangkan dia membawa DSLR so kami banyak menggunakan DSLR dia..Hehe..

Tunggu ya untuk entry yang seterusnya..Pengembaraan kami memang sangat syok!!

Friday, October 7, 2011

GORGEOUS make me rambang mata *,*

Hahaha..Lawak jekan kalau baca tajuk entry ni..
Mesti 1st thing yg bermain kat fikiran mesti ingat jejaka-jejaka gorgeous yang sampai jadi rambang mata kan?
Hehehe..

Sebenarnye...Ini yang buat saya rambang mata*-*




Jeng jeng jeng! Hah ini dia..


1) Baju pengantin ala-ala dress ni sesuailah untuk bersanding..Warna dia sangat mententeramkan jiwa dan raga..Hehe..Belakng dia tu seksi tapi kita boleh pakai inner ikut warna kulit..so taklah contra sangatkan..Cantikkan!


Yang kedua pula...

2)Warna pink gabungan corak bunga ungu sangat meletop! Colour combinations yang sangat mantap..Design dia pun nampak elegant untuk si pengantin..Cuma bahagian kain dia tu saya kurang berkenan sket (banyak songeh pula saya ni)..Kalau dia buat ropol setingkat je mesti cun..Hehe..Berkenan sungguh!

Then yang paling berkenan dihati..

3)Baju tunang Ana Dahlia..Sangat cantik dengan bunga-bunga kat area bawah dress tu..Ni dah mengalahkan baju pengantin ni..Hehehe..Buat sanding pun meletop ni! Warna pastel memang sangat cantik untuk sesiapa sahaja..Sejuk mata bila tengok..Takdelah menyilau sangat mata..Hehehe..Nak design camni boleh tak untuk wedding nanti? Hehehe..


Lastly baju akad nikah..

4)Yang ni paling simple cantik dan tertarik..Tak heavy sangat..Yelah nak masuk masjidkan..Putih suci dan simple..Tapi cantik! Yang ni dipakai oleh isteri artis kita Zed Zaidi..Cantik cantik!

Semua cantik dan GORGEOUS u alls...*_*

I LIKE!!!!








Thursday, October 6, 2011

::RATU KEBAYA CONTEST:



Me & Make up...
Alhamdulillah banyak juga permintaan sejak akhir-akhir ni..
Rezeki dariNya..

Just nak cerita pada Ahad lepas saya telah makeup Nor Izza Erma..
Untuk contest ratu kebaya 2011..

Alhamdulillah Ema terpilih ke quarter final..
Happy sebab dapat makeup Ema lagi Sabtu ni:)
InsyaAllah akan lakukan yang terbaik buat Ema dan semoga Ema akan melonjak ke semi final plak:)

I know that u can do it!!



:Credit to Harith Zubairi for the picture above:


Taken from Ema album..

Siapa yang perlukan perkhidmatan makeup just tell me;)