BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 10, 2011

Ronasutra Mineral Powder Sangat Berkesan!

Salam ceria kawan-kawan sekalian..

Di sini saya nak share tentang Ronasutra Mineral Powder dengan anda semua:) Pada mulanya saya hanya melihat iklan bedak ini dalam Majalah Wanita memandangkan saya pembaca majalah tersebut. Setelah banyak testimoni yang sangat positif dalam majalah tersebut dan ia mula menarik minat saya untuk berkenalan dengan bedak ini. Jom tengok keberkesanannya!

Ini dia. Bagi kulit muka saya, saya telah memilih warna Sawo Yellow Kod 02..

Pada hari pertama saya memakainya, saya rasa sangat teruja dengan kehalusan dan wajah saya kelihatan lebih berseri seperti memakai foundation. Bedak ini merupakan bedak 3 in 1 kerana berupaya bertindak sebagai concealer, foundation dan bedak. Sangat menakjubkan dan jimat masa serta wang!

Cara pemakaiannya, anda boleh mengenakan moisturizer terlebih dahulu atau hanya membasahkan muka dengan air. Kemudian calitkan bedak yang berbentuk powder tadi dengan menggunakan span muka. Selepas itu ratakan ke seluruh wajah anda. Lagi cantik jika disapu 2 lapisan dan segala parut jerawat dimuka dapat disorokkan. Amazing! Then, anda bolehla mengenakan makeup mengikut citarasa anda:)

Antara wajah yang telah dikenakan dengan bedak Ronasutra:




Walaupun berada di bawah matahari yang sangat terik dan panas, muka masih lagi berseri tanpa berpeluh sedangkan muka saya adalah oily skin.



Harganya hanya RM48. Sangat berpatutan kerana anda tidak lagi perlu membeli concealer untuk menutup jerawat dan foundation:)

4 comments:

dhiyalova said...

kat mane leh dapat ni akak? watson ade ke?

nurul zaadah said...

ini akak beli dekat kedai yang jual jamu-jamu kt BJ. Akak rasa kebanyakan kedai jamu ada produk ni. Yang terdekat try tanye kedai jamu kt TESCO Extra:)

Anonymous said...

aceli bdk ni produk ngra mn?

nurul zaadah said...

please visit this link for more information: http://www.facebook.com/pages/Ronasutra-Mineral-Makeup-2-in-1-Foundation-Powder/40446710789?v=info