BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, October 21, 2010

merindu

Lamanya saya tak update blog..Sometimes tak tahu apa yang perlu dituliskan..Sebab kisah hidup dan hari-hari yang dilalui tak pernah kosong..Okey..Saya hanya nak beritahu yang saya masih sihat, ceria dan muda (hee..dah 24 muda lagila kan)..Tapi apa kaitan dengan tajuk entry kali ini..MERINDU??

Secara jujurnya banyak perkara yang dirindui..PERTAMA: Saya rindu zaman kanak-kanak yang bermain pondok-pondok, kejar-kejar (sampai langgar pokok kelapa), main galah panjang dan macam-macam lagi sehingga membuat saya menjadi gelap..Hehe..
KEDUA: Saya rindu zaman persekolahan saya..Ada ramai kawan-kawan yang boleh dijumpa setiap hari..Seronok kan?
KETIGA: Saya rindu zaman belajar saya di universiti..Saya jumpa dan kenal ramai orang dari pelbagai negeri dan budaya..Sangat seronok..UNIMAS the best!! Pergi camping, hiking, travelling dan macam-macam lagi..Sarawak memang terbaik..Flora dan faunanya cukup memukau..Best best!! Semoga kita akan bertemu lagi sarawak!
KEEMPAT: Saya rindu Kuantan..Tempat tumpahnya darah saya di sana..Saya juga rindu dengan kawan-kawan di sana..Paling utama keluarga saya..Sentiasa dihati:)

Dan sebenarnya..Insan yang PALING DIRINDUI saat dan tika ini adalah kekasih hati saya Mohd Ashraf Mustaqim..Rindunya dengan u..Sejak kebelakangan saya asyik je cakap dekat housemate saya saira.."Saira, aku rindu dekat Ashraf la"..Pastu esok cakap lagi.."Saira, aku rasa rindu sangat dekat Ashraf ni"..Huhuu..Kesian Saira asyik nak dengar benda yang sama..Tapi dia sangat memahami apa yang saya rasa..Biasalakan orang dilamun cinta ni..Hehehe..Biarkan rindu ini sentiasa tersemat dihati..Cinta sangat kat u sayang:)



0 comments: