BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, October 30, 2010

Bila Rasa Gembira


LOVE to be NURULZAADAH

CHEER:HAPPY:IN LOVE

Friday, October 22, 2010

SEMOGA CHENTA CEPAT SEMBUH


Pagi tadi saya terjaga pukul 6.30am..Rutin setiap kali bangun saya akan periksa HP saya..Dapat 1 message..Saya buka dan message tersebut dalam bentuk MMS..Daripada mychenta ashraf..Saya sangat terkejut..Gambar yang di hantar adalah gambar tangannya yang dicucuk untuk dimasukkan air..Terus saya terlintas bahawa dia pasti di hospital..Saya dengan segera menghubunginya tetapi sedihnya tak dapat..Beberapa kali saya call dan masih juga tak dapat dihubungi..Pasti baterinya habis..Saya menghantarnya beberapa message supaya dia terima apabila dia on HP..Saya buka FB tengok dia check in melalui foursquare bahawa dia sedang berada di Hospital Tengku Ampuan Rahimah, Klang..Saya bertambah risau..T___T



Kerisauan dalam hati saya ini hanya Tuhan sahaja yang tahu..Semalam dia ada mengadu pada saya yang dia susah nak tidur sebab susah untuk bernafas..Saya cakap mungkin ada kahak..Dia cakap dah cuba buang tapi takde..Saya risau juga dan nasihatkan dia supaya segera berhenti merokok..Takut itu adalah penyebab utama! Tapi masih belum tahu apa sakitnya sekarang..Saya hanya berdoa supaya cinta hati saya sembuh dengan segera dan tiada apa yang memudaratkan kesihatannya..Amin..Saya cinta sangat2 dekat awak..Saya nak awak sentiasa sihat berada disamping saya..

Thursday, October 21, 2010

merindu

Lamanya saya tak update blog..Sometimes tak tahu apa yang perlu dituliskan..Sebab kisah hidup dan hari-hari yang dilalui tak pernah kosong..Okey..Saya hanya nak beritahu yang saya masih sihat, ceria dan muda (hee..dah 24 muda lagila kan)..Tapi apa kaitan dengan tajuk entry kali ini..MERINDU??

Secara jujurnya banyak perkara yang dirindui..PERTAMA: Saya rindu zaman kanak-kanak yang bermain pondok-pondok, kejar-kejar (sampai langgar pokok kelapa), main galah panjang dan macam-macam lagi sehingga membuat saya menjadi gelap..Hehe..
KEDUA: Saya rindu zaman persekolahan saya..Ada ramai kawan-kawan yang boleh dijumpa setiap hari..Seronok kan?
KETIGA: Saya rindu zaman belajar saya di universiti..Saya jumpa dan kenal ramai orang dari pelbagai negeri dan budaya..Sangat seronok..UNIMAS the best!! Pergi camping, hiking, travelling dan macam-macam lagi..Sarawak memang terbaik..Flora dan faunanya cukup memukau..Best best!! Semoga kita akan bertemu lagi sarawak!
KEEMPAT: Saya rindu Kuantan..Tempat tumpahnya darah saya di sana..Saya juga rindu dengan kawan-kawan di sana..Paling utama keluarga saya..Sentiasa dihati:)

Dan sebenarnya..Insan yang PALING DIRINDUI saat dan tika ini adalah kekasih hati saya Mohd Ashraf Mustaqim..Rindunya dengan u..Sejak kebelakangan saya asyik je cakap dekat housemate saya saira.."Saira, aku rindu dekat Ashraf la"..Pastu esok cakap lagi.."Saira, aku rasa rindu sangat dekat Ashraf ni"..Huhuu..Kesian Saira asyik nak dengar benda yang sama..Tapi dia sangat memahami apa yang saya rasa..Biasalakan orang dilamun cinta ni..Hehehe..Biarkan rindu ini sentiasa tersemat dihati..Cinta sangat kat u sayang:)